Bajs! Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 FIkk sånt brev fra BiM da jeg meldte meg inn i gullsmokken, med en kalender og diverse vareprøver eller noe sånt. Holder på å pakke opp flyttelasset, og kom til kassen med alt mulig babystæsj. Der fant jeg bl.a. en sånn vareprøve på en havregrøt fra småfolk til barn fra 6 mnd og oppover. Så ser jeg på datoen, og den gikk ut på dato i går ;-) Ungen min kommer ikke før i begynnelsen av november, og da går det enda et halvt år før den kunne spist grøten... Så joda, hadde vært greit hvis jeg hadde småfolk fra før av, men tror ikke jeg kommer til å spare på denne :-)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Samme som min grøt det....hehe.... lite vits ja,kansje vi skal prøve smake da??? hihi
Bajs! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Ja, har ikke fått i meg noe frokost helt ennå, litt manglende matlyst her i gården, så kanskje jeg skulle prøvesmakt litt Hehe, nei, de havner nok i søpla... Dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå