Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har vært medlem her i et og et halvt år, men kun holdt meg på "Bli Gravid" og "Slitere". Men så fant jeg altså nå dette forumet her, og har snart lest det meste av innlegg. Det var så utrolig deilig å føle at jeg er jo faktisk ikke alene om å ha det som jeg har det! Og å få bekreftet at mange av de tankene jeg har er helt normale:) Dere har hjulpet meg MASSE! Så TUSEN TAKK! :-) *Ung stemor*
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Er nok sånn for alle, godt å oppdage at andre har de samme utfordringene og kunne dele erfaringer
Lassi83 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Ja tanker og følelser man i starten tror er helt unormalt og fører til at man går rundt å tenker negativt om seg selv, skjønner man mer og mer at er HELT normalt. De fleste i samme situasjon møter mye av de samme problemene, og dette forumet er et godt sted å dele både problemer og gode opplevelser med. Så takk tibake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå