meg og mine <3 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 gutten min bare hyler å skriker =( vet ikke va som er galt... han er 4 mnd,spiser mindre sover dårlig, han har ikke avføring like ofte som før,sikkler og biter i alt. er stup trøtt men vil ikke sove,er sulten som bare d,men klarer ikke spise skikkelig slik han gjorde. han har ikke hard mage eller feber... dette bynte på mandag-tirsdag. vet ikke hva jeg skal gjøre. kan d være tennene som kommer? noen tips og råd om hva d kan være og hva jeg kan gjøre?
mini*mi Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg ville dratt til legen for en sjekk..
Plutselig_gravid Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Min gutt ble sånn da han fikk tenner.Nedsatt matlyst, sikling, begge hender i munnen, hyling, sleving, lite søvn osv. Jeg ga han en paracet om kvelden slik at han fikk sove. Det funket. Fikk 5 tenner på en gang og han hadde det veldig vondt. Ellers på dagtid så tok jeg tåteflasker med vann og puttet i frysen. Da kunne han tygge på tuten og lindre smerten med isen. Vaskekluter med kaldt vann som han kunne sutte på gjorde også susen.
meg og mine <3 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 var på 4 mnd kontroll med han på mandagsmorgen da så alt helt bra ut,men kansje jeg skulle ringt å hørt om de har noen ide,og om de har tid til å se på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå