Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 blir ikke enig med sambo. Enig at tre er penest,men duuu så mye vedlikehold da.Og blir ganske mye gjerde,så mye å male ol. Har stor tomt.Grått hus,asfaltert plass.Blir byggefelt oppi her etterhvert
tine29 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hadde nok gått for tre, selv om det er mer vedlikehold. Ikke særlig pent med nettinggjerde syns jeg...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Vi har tre gjerde.. Ikke så mye vedlikehold. Jeg malte alt før vi satte det opp - fant ut at det gikk fortere. Har hatt det i 2 år nå, og det holder noen år til før jeg må male det igjen.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Uten tvil tregjerde!!! Syns nettinggjerde er skikkelig 80's og dødsfælt, men klart mer jobb med tregjerde - men hadde valgt det uansett!
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 ok takk for svar=) Da får nok sambo vilja si heheh Men hva er finest av sånn rett gjerde eller planker på skrå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå