Gå til innhold

Vært hos jordmor nå :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodet er festet og livmor jobber bra så her er det bare å sette igang med rier fikk jeg beskjed om, hihi :-) Åååå så morsomt! Håper det skjer noe snart da... Jeg skal iallefall glise i heeeele dag, jeg blei så gla! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, hurra for deg. :)

Skal til jordmor halv to. Hodet festet seg for noen uker siden, de siste dagene har jeg merket litt murringer i ryggen og noe jeg best kan beskrive som mageknip, men som ikke er det alikevel.

Håper iallefall at hun kan fortelle meg om jeg er moden eller om disse tingene bare er noe jeg går å innbiller meg. :)

Skrevet

Jeg har også våknet tre netter på rad nå med mens-smerter i ryggen og små tak i magen, så jeg hååååper det er noe på gang snart :-)

Lykke til hos jordmor du også da, håper du får en like hyggelig beskjed ;-)

Skrevet

Ja, sånn er det her også. Men såpass uregelmessig at det ikk er nødvendig med minuttviser på klokka for å ta tida engang :)

Vi krysser fingrene for oss begge to. Har to dager igjen til termin, og lørdag ville vært en fin dag å fått henne på :)

For her i familien og vennekretsen er det så mange med bursdag i september, men det er ingen på lørdag, så da hadde hun fått sin egen dag ;)

Skrevet

Ja jeg krysser fingre og tær for oss ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...