mammaentil maren og jesper Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 skal ut å gå tur til helsestasjonen det er 12 grader ute. hvor mye klær eller hva har dere på barnet ute. han er 8 uker. trenger svar fort skal ut snart
Bægge dætern Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 ull body og -strømpebukse, babylue, sparkebukse, genser, teppe rundt og ned i pose/ dyne.
LisaColli Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 body, stømpebukse, fleecedress, god lue, ekstra sokker og ned i en god og varm pose:)
Mamsen til Silje Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Det kommer jo veldig an på hva han skal ligge i..Vogn? Pose,teppe,bilstol???
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 To relativt tynne lag, lue og ned i dyne/pose. Det er jo ikke fimbulvinter ennå...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg har på gutten min på 6 mnd. body, strømpebukse, kosebukse, strikkejakke og lue. Tenkte å ta på han litt tynne vanter i dag.. Under 10 grader her. Da ligger han på lammeskinnet og har dyne og teppe over seg. Og trekket til vogna.. Når han hadde på dette i går, så var han akkurat passe varm.. Men da var det bare 6 grader å da..
mammaentil maren og jesper Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 takk for svar. tok på han body, srømpebukse og fleecdress med vanter og hetta på har med lue hvis han vil opp av vognen og i vågna er det saueskinn og dyna på tror det er bra jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå