Gå til innhold

Bronkitt

jordbær mathilda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen i går, etter flere netter med hoste.

Han sa det var bronkitt, og jeg fikk bricanyl og sterk hostesaft.

Har hostet masse i natt også,har tatt en del av denne hostesaften og bricanylen.

I dag føler jeg meg helt tett i hodet, og veldig sjelven i kroppen.Føler meg skikkelig dårlig.Trodde ikke man følte seg så syk av bronkitt, må legge til at jeg ikke har feber.Men ligger bare på sofaen og orker ikke gjøre noen ting;((

Er det vanlig å føle seg så syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bronkitt er jo en type lungebetennelse, så du KAN føle deg veldig syk ja..! Men om du blir dårligere bør du jo få antibiotika, så ta en telefon til legen om du ikke blir bedre da :-)

GOOOOOOOOOOOOD BEDRING! :-D

Skrevet

Takk skal du ha.

Føler meg helt elendig. Er jo sykemeldt pga. denne skulderen som gikk ut av ledd forrige uke,også skulle jeg dra på meg denne bronkitten itilegg. Føler meg som den reine hyppokonderen,som har klippekort på legesentert.

Blir litt deprimert av dette her,sitter bare her hjemme og føler meg elendig og ubrukelig.

Barna og mannen min er vel lei dem også tenker jeg.En mamma som ikke orker noen ting!

Juff av meg, måtte bare få ut litt deprimerende tanker her.

Har aldri vært sykemeldt i hele mitt liv,mister helt humøret mitt av dette her jeg;((

Skrevet

Uff, vet hvordan det er..! Man får jo nesten dårlig samvittighet ovenfor jobben og familien også, men husk at familien din har bedre av å greie seg litt på egenhånd nå og så få tilbake en frisk og glad kone/mamma, enn å ha deg ranglende rundt i halvform..! :-)

Kos deg (i den grad du kan kose deg når du er syk, hehe..!) og bli frisk! :-)

Stor klem..!

Skrevet

Det gjør godt med litt sympati:))

Takk, jeg skal gjøre mitt beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...