Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei. Noen som vet om jeg bør kontakte lege? Jeg har slitt med en del utflod i graviditeten,så det er ikke det som kommer nå. Jeg merket isted at jeg var våt i trusen,men går det an å lekke fostervann sånn eller er det urin kanskje? Jeg luktet på det og det lukter litt sånn stram lukt..(Sorry) Jeg er 17+ 4 nå.. Noen som har opplevd lignende? takk for svar
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg hadde tatt en telefon til legen jeg. Lykke til...
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 det går an og lekke fostervann ja...men det er jo ikke særlig bra når du ikke er lengre på veg.kansje du burde se om det kom mere og kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 huff nå ble jeg redd... jeg blir også ofte våt i trusa... rekker aldri å komme meg på do før jeg det er litt vått i trusen min... jeg tror dette er tiss... snakket med legen?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Hei Du kan lekke fostervann, men jeg har aldri hørt om noen som lekker så tidlig. Det kan være farlig å lekke fostervann dersom det lekker mer enn det som produseres nytt slik at barnet blir liggende tørt. Det kan også være en øket infeksjonsfare fordi at når du lekker fostervann er det jo også hull i fosterhinnen. Men fostervann lukter ikke noe, ikke stramt i allefall, så jeg tror det er urin du lekker. Eller så kan det være "prostatavæske". Det er noen kvinner som har prostatakjertel og da kan det faktisk komme slik væske. Det er det som kommer når du får orgasme og du tror at du tisser på deg, da er det oftest prostatavæske.
Birthen Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Det kan også være tynn utflod. Det har jeg.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Det kan jo være masse rart igrunnen:) Har vært hos legen no,men tror du ikke jeg glemte å spørre...herregud,at d går an..skulle ang bekkenløsning og så hadde jeg noen andre spørsmål og så glemte jeg hele greien..Var hos en annen lege enn min også, da han hadde ferie..men,men..Det er sikkert ikke farlig..Men viss det kommer flere ganger så får jeg ta en tlf asså..
Mamma'n til lille David Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Hadde faktisk mye av den der type utflod rundt 17-19 uke.. vet ikke hva det kommer av.. men er i uke 26 nå.. Ta en ekstra telefon hvis du er bekymret, men det høres mest ut som tynn utflod.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 jeg hadde det sånn i mitt første svangerskap, og gikk til legen ofte for å sjekke om det var fostervann, men det var aldri det. Jeg lærte da at har man mye utflod, er det også veldig vanlig at man lekker litt. Det lukter ganske stramt.fostervann skal ikke lukte noe særlig. Er gravid igjen, og lekker fortsatt like mye pluss mye utflod. Det er visst ganske vanlig problem:) Håper dette kanskje hjalp deg litt, hvis du fortsatt er bekymret, ring legen!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Det hjalp faktisk litt mer enn det som stod fra før..Er så greit når andre har det samme for da er det lite sjangs for at det er noe som er feil:) Er sikkert som du sier tenker jeg.. For jeg er tidvis som sagt plaget av mye utflod ja. Så det der styrer vel selg selv litt tenker jeg! Blir det for ille,så får en jo ringe legen ja....Men så bekymret er jeg ikke enda.. Tusen takk for svar dere.. Det hjelper så masse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå