Gå til innhold

Får helt angst her! hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går i to tiden, hadde ikke drukket noe frem til da, men var på do på morgenen. Den visste klart, men svakt positiv, slik hadde jeg da jeg skulle ha gutten min, så jeg vet den var positiv..

Men i morges tok jeg en ny, og den var negativ, derfor tok jeg en til, som også var negativ (for å være sikker) Men om jeg holder de i lyset ser jeg en strek...svaaaaak..

Nå håper jeg at de "negative" er de som viser rett, fordi jeg har ei jente på to år og fem mnd, og en gutt på syv mnd, vet ikke om jeg klarer en til så tett... :/

Men er jeg gravid så, er n jo selvfølgelig velkommen, plana var jo tre barn, men ikke så tett!!!

Noen som har fått falsk positiv???

Kan vel nevne at den positive tissa jeg rett på pinnen og de andre tok jeg i beger, brukte slike billige strips...

Har desverre ikke flere igjen, men må vel kjøpe meg en test på apoteket, og teste igjen i morgen... Gruuuer meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri fått falsk positiv. Det skal vist være kjempe sjeldent. Spørs nok om du ikke er gravid gitt...

Skrevet

huff ingen med falsk positiv.......

Blir nok glad for det etter hvert, om jeg er gravid...

Skrevet

Hei! Jeg har opplevd det samme som deg to ganger - uten å være gravid. Når har du ikm? Grunnen til at jeg fikk svakt positive tester tror jeg er at jeg testet noen dager før ikm. Det sies at 50 % av alle befrukta egg skilles ut, og at man derfor ikke skal teste før ikm, fordi de kan vise svakt positiv for så å ende i en vanlig menstruasjon. Det har vært mange innlegg her inne om folk som har opplevd dette. Krysser fingrene for at du får det svaret du vil ha.

Skrevet

Har ikke peiling når ikm er... Har så uregelmessig mens som det går an å få!!!

Men har kjent litt smerter i bekkenet, derfor testet jeg..

Vi får se, det går vel bra uansett tenker jeg.. :)(må bare venne meg til tanken)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...