Gå til innhold

November: Har dere begynt med større dyne i senga? ;)


mams`n81

Anbefalte innlegg

Her ligger dyna i en klump i fotenden om morgenen, så vi må nok begynne med jr.dyne straks. Kanskje jr. sover lengre da også, når han er god å varm ( det er lov å håpe, hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg kommer nok til å ha den dynen han bruker nå (90x70), en stund enda. Magnus sover veldig mye oppå dynen han også. Men han sover i en sånn sovepose i tillegg, så da holder han varmen likevel.. Så kanskje det hadde vært noe for småen din også? =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi bor er det vanlig at ungene sover i poser, så jeg har en til min gutt. Kjempelurt syns jeg, siden han aldri legger seg ned men står i senga til jeg har gått. Snur og vrir på seg i søvne gjør han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har pose jeg og, men de er sånne tynne poser så synes ikke det er nok. Vi måtte ty til pose og stropper da lillegutt ble alt for aktiv i sengen. Har blitt redningen her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har begynt med større dyne, men hun ligger uansett bare oppå den. Jeg sverger til ullpysjamas fra nøstebarn- den bruker vi hver natt (kjøper stor størrelse som varer leeenge). Hun sover med vinduet litt på gløtt og er aldri kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brukt juniordyne (80x140 cm) ei god stund nå, men som oftest så ligger ho jo under vår dyne i mellom oss da :-) Ho sparker ofte av seg dyna, men ho er aldri kald...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...