Trollmora Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Var på jobb før 7 i dag for å være kjempeeffektiv noen timer. Nå bærer det hjem for innkjøp av litt mer maling, rydding og skuring av kjøkkenet. Vaskehjelpa kommer i ettermiddag for å ta resten av huset, så her må det ryddes litt ekstra i krokene. Vi drar på hytta rett etter jobb og når vi kommer tilbake på søndagen er forhåpentligvis kjøkkenet blitt lyst og fint ) Gleder meg til all gammel og brun panel blir vekk. Fikk penger av mor til nytt kjøkkenbord og stoler så dette kan bli bra!
Karomamma Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jøss, så bra!!!! Det blir spennende å høre om du blir fornøyd. Jeg leste nettopp i et blad (har faktisk blitt abonnent på et interiørmagasin på mine gamle dager, he he....) at hvitt og lysbeige og kremfarger på veggene er umoderne nå. Da er jeg i hvert fall skikkelig UT, for jeg synes det er deilig å ha det lyst i heimen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Så flott da! Det er deilig med lys rundt seg, så kan man heller kline til med farger på andre ting:-) Jeg laget en reportasje om trender på baderommet for en stund tilbake og var i kontakt med flere som designer og er opptatt av trender og de sier det samme alle sammen. Kjør på med nøytrale farger på de store flatene og klin til med farger på stashet:-)
♥Snulder Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Åååå.. det høres deilig ut det... å forlate heimen og komme hjem til nymalte vegger!!!
Maud Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Så deilig å reise bort og komme hjem til "nytt" kjøkken. Vi har nettopp bestilt kjøkken vi også og velger lyst og nøytralt. Får ikke hjelpe om det er "ut". Fargene får tilbehøret og de mer utbyttbare delene stå for :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå