Gå til innhold

ÈN rie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde noe merkelig i natt, våkna av at jeg hadde skikkelig vondt i magen og ryggen, magen var knallhard - akkurat som da jeg hadde rier med forrige barn. Husker at jeg tenkte "Åå faen, det var sånn det var ja, auu!!" Satte meg opp, men da forsvant hele vondten og jeg la meg til å sove igjen - ikke kjent noe mer verken før eller etter. Noen som har opplevd noe lignende? Har endel kynnere, men disse fins ikke vonde.. Er forresten bare i uke 34,,

Hilsen nysgjerrige meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde èn rie i går. Jeg hadde drevet å vaska å styra i huset, og plutselig så kjentes det ut som 1000 kniver som stakk meg i magen. Magen blei hard og jeg klarte knapt å stå oppreist. Var ikke sikker påom det kanskje bare var heftige luftsmerter eller hva det var. Fikk iallefall kava meg bort til sofaen og lagt meg ned. Etterhvert roa smerten seg og ble vagere, og til slutt helt borte. Kjente noe småstikkinger i magen i natt og, men ikke i nærheten av samme grad. Jeg er forresten i uke 31.

Skrevet

Om det går bort ved skifte av stilling er det kynner om ikkje er det rie.... tror det var slik ,......

Skrevet

har hatt noen sånne selv, et par ganger om natten (våknet av vondt), og et par ganger på jobb (fått vondt av mye stress og bøying opp og ned)

men siden de går over når jeg f.x setter meg ned litt eller snur meg i senga er det nok bare harde kynnere.. (er i uke 35)

:)

Skrevet

hei,har den siste uka hatt en rie på natta,men ikke mere.. leeei nå!! 39+2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...