Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Var ei som jeg kjenner såvidt som sa at hu syns gutten min var såå skjønn=) Så plutselig sier hun: "han kommer til å bli klassens rundbrenner". Ble nesten litt paff jeg.. Kan ikke akkurat si at jeg forbinder så mye pent med det ordet.. Jeg ble ikke sur på henne eller noe asså.. Men syns bare det var en rar ting å si.. Hun er en del år eldre enn meg.. Kanskje vi mener forskjellig når vi sier det ordet? Hm.. Vanskelig for å tro det men.. Hva hadde dere syntes?
Lillebror og stoerebror Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Ting kan komme ut litt feil iblandt, hehe. Hun mente nok bare at han var så søt at alle jentene kom til å like han. Det er jo positivt det. Han blir ikke rundbrenner av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Nei det er sant.. Men hun hadde jo allerede sagt at han kom til å bli en sjarmør.. Å så plutselig kom det ordet.. Hehe ja ting kan komme feil ut.. =)
plutseligbolle Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Haha, minner meg om kona til pappa som sa: Å hun er så skjønn, dette kommer til å bli en boykiller. Hva nå det skulle bety. Snuppa er fem måneder!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 må no vel si at "rundbrenner" ikke er så veldig positivt ord, men hadd nå hun brukt"don juan, don johan el, lignende er det jo litt mer sjarmerende.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Her "falt" det nok bare ut et feil ord, var et kompliment som ble litt teit. Ville ikke hengt meg opp i det, bakgrunnen var jo at hun synes ungen din er nydelig så bare kos deg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå