Stary Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg har lyst å kjøpe hele serien. Hvis det er noen her som har lyst å selge den, PM meg:)
er det muuulig Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 du vet hvor mye den koster?? solgte min her for en tid til bake.....2000kr gikk den for...og enda syntes kjøper det var billig......ble en liten budrunde på den..... angrer litt på at jeg solgt den menmen.....
It's all about me Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Skal du ha pocetutgaven såå har jeg en del av den men ikke alle. Får du ikke tak i den komplett så si ifra, selger de gjerne billig jeg. Må legge til at jeg har kjøpt innbundet utgave, ellers hadde jeg ikke skilt meg av med dem.
MammaTil2 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Tror jeg har pocketutgaven komplett hjemme, om den ikke gikk på søpla sammen med resten av pocketbøkene under ryddesjauen forrige måned. Vet ikke hvordan man sender PM da, så jeg må bare skrive her. Hvor mye er du villing til å betale for den?
It's all about me Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Det er pakket ganske godt bort for å holde seg, men er vel ca halve serien. Si heller ifra hvis du ikke får andre steder, så skal jeg ta det opp og se nærmere.
Stary Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 Jeg er interessert. Jeg kan gi 1000 kr for en komplett serie.
MammaTil2 Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Skal se i kjelleren når jeg kommer hjem fra jobb om den er der :-)
Stary Skrevet 20. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2007 Kult. Jeg håper den er det:) PM meg ved å klikke på nicket mitt og send meg post:)
MammaTil2 Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 I dag får jeg ikke gått inn på nicket ditt, så jeg prøver å nå deg via svar her! Jeg fant de ikke hjemme, men det er mulig de ligger i en kasse hos mamma. Kan se neste gang jeg skal dit, og i mellomtiden får du lete andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå