kaalrot Høygravid!:) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 dette spørsmålet er sikkert blitt stilt en del ganger.. men jeg må alikevel spørre dere.. på cb testen står det at ; OM det EVENTUELT dukker opp streker så skal en ikke lese resultatet av disse.. Vel hvorfor kommer bare disse strekene opp på noen? og er det noen som vet hvorfor jeg for noen dagar siden bare fikk opp en strek mens jeg i dag fikk frem to ganske klare streker? håper noen kan hjelpe meg:)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 er du sikker på d???? det står at du ikke skal lese resultatet av disse...?? nå kjenner jeg et stort sug i magen...
3pårappen :) Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Vet ikke hvorfor det dukker opp to streker, men på digitaltesten til CB skal du ikke bry deg om strekene i det hele tatt! Det står jo gravid om du er det.... Jeg har også fått to streker, men ikke hvert gravid
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Er det digitaltesten? eller vanlig cb? For vanlig cb er jo to streker positiv!
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2007 det er digitaltesten for eggløsning.. glemte å skrive det.. pratet med cb-rådgivningen.. de kunne fortelle at ut i fra vanlig graviditetstest så skulle det ikke på noen måte vise en lodrett strek om en ikke er gravid( jeg har hatt skyggestrek de 2 gangene jeg har tatt..) og at gjennom digitaltesten så skulle en som sagt ikke se på strekene, men at deres betydning var at en blå strek =kontrollstrek, mens den andre betydde at det var noe stoff i kroppen som var høyere enn vanlig.. -hun pratet så mye og til tider fort , men tror det var dette hun sa... og hun avsluttet med at, ut i fra graviditetstestene mine, at jeg er gravid, men at det er for tidlig til en helt klar lodrett strek på graviditetstestene:) og anbefalte meg deretter å bestille time hos lege eller prate med en jordmor... tørr fortsatt ikke juble pga de veeeldig svake skyggestrekene( selv om det var slik jeg sa det til henne også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå