Helnøtt med spire:) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 "lyte"? jeg vet faktisk ikke. (ikke le hehe) i sammnheng med nav.
mamma >to gull Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg ler ikke av deg jeg for hakke peiling selv, så da er vi like dumme begge to..hihi..:-))
Kamomille Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 "feil", "skavank" etc. Finner ikke noe annet godt norsk ord.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå