Gå til innhold

Dere som har gått til kiropraktor med kolikk-babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dagen/natten etter dere hadde vært hos kiropraktoren, var det verre da? Her hadde Milla sin første time på fredag - og den natten var ILLE - men det var jeg forberedt på siden kiropratoren sa at han ønsket en reaksjon - om det så var bedre eller verre.

Siden det har det gått mye bedre om kveldene og nettene. I går hadde hun andre timen sin, og natten i natt har vært nesten like ille som etter fredagen...men han sa ikke noe om at det kunne skje igjen. Håper det bare var i natt da, og at fremgangen fortsetter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss var det omvendt. Hun var MYE bedre den ettermiddagen/kvelden etter at vi hadde vært til behandling. Så like ille igjen dagen etter.....

Vi var til 4 behandlinger før hun ble så godt som bra:)

Skrevet

Vi går til kiopraktor. Og første gangen vi var der syns vi at det var en veldig bdring på kvelden/natten, men etter andre gangen var det like ille igjen.

Men nå er det stabilt igjen, han er jo fortsatt urolig på kvldene, men ikke i nærheten av hva han var.

Vi er litt i tvil om det hjelper med denne kiropraktoren, for på samme tidspunkt som vi begynte sluttet jeg med å spise alt av melkeprodukter og vi begynte med minifom. Så litt uvist på hva grunnen til at han er blitt rolig er, noe jeg ikke har tenkt å teste ut, hehe.

Vet at han reagerer kraftig på hva jeg spiser, så her går det i knekkebrod med leverpostei og vann om dagen, hehe.

Er det i oslo du går hos kiropraktor?

Skrevet

Begge mine har vært til kiropraktor.

Ho første fikk det mye værre etter første behandling...ble bedre med de andre, men ikke bra.

Han andre her ble bra i 2 dager etter første behandling, men ble værre etter andre behandling...Funka ikke på han heller...=(

Skrevet

Prylet, nei - utenfor Bergen. Syns det ble mye bedre fra lørdagen av og frem til i går da - så får satse på at det bare blir litt verre de dagene hun har vært og fått behandling. Skal en time til. Har sluttet med melkeprodukter jeg også - holder meg i tillegg unna kullsyre, løk og kål.

Drikker mye amme-te og gir minifom - men det har jeg gjort hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...