Gå til innhold

min sønn har flytta til sin far...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er han riktig nok gammel da, var 17 i mars.

Men må bare fortelle litt, så dere har litt bakgrunn.

hadde en opprivende skilsmisse, med rettsak ang barna.Jeg var psykisk utslitt, og ga meg, men det var den eneste muligheten den gangen.

var i 99.Han sønnen min har alltid vært vanskelig, men en gogutt likevel.

Han kom hit til meg aug 06, pga bråk med politi, barnevern, og MST.Jeg skulle prøve å få han på rett kjøl, noe som gikk egentlig veldig bra, når han var hos meg, men når han var hos sin far i helgene, skjedde det ting, for jeg fikk stadig brev fra politi, om nye avhør, ting som skjedde der borte.

Jeg satte foten ned, og sa til politiet, at det som skjer der borte, får far ta seg av, jeg kan ikke renne politiet ned med stadige avhør.Og sånn ble det.

sommeren kom, sønnen min ville flytte tilbake, javel, tenkte jeg....

etter uker med mye tanker, var det en god ide, for her har han ikke mulighet for jobb, men det har han der borte.

Så sånn er det blitt...Og jeg savner den bråkebøtta, noe forferdelig....

Snakka med han i går, fikk mld av min datter : ring xxxxx, han skal snakke med deg.

ok, greit, er det nå da lissom tenkte jeg...

men han hadde så mye å fortelle mamma, fått jobb, hadde det kjempefint...han var helt i hundre...da ble jeg glad,og det sa jeg også til han.

Og det siste han sa...du mamma, hils alle der hjemme fra meg da...så ble han litt stille...det skal jeg gjøre vettu sa jeg...er glad for at du har det så godt nå jeg, sa jeg til han....

så nå savner jeg ha enda mere, men nå vet jeg han har det godt, og alle politisakene går sin gang, synd det er så hard lærepenge, når bøtene skal betales...en gang...

var dette riktig av meg?? jeg setter alltid barna mine føre mine egne behov, og synes dette var en mulighet jeg ville gi han, men da måtte han flytte igjen...

dette ble veldig langt, men var viktig for meg nå, og få dette ned......og ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at det er tøft for en mamma å godta at de "små" barna våre flytter ut og vekk, men jeg syns du gjorde en riktig og voksen avgjørelse ved å la han få flytte.

Du virker som en veldig god mamma som kun vil det beste for barna dine. Det tror jeg nok at sønnen din også vet!

Stor klem til deg.

Skrevet

tusen takk monajenten....

han sønnen min, er forresten han som hadde din musikk på sin mp3.( ikke alltid så tøffe gutten )

og mitt gamle nick er *5 om dagen-6 om natten*

hatt mange tøffe tak ja...men setter alltid barna foran meg selv, derfor sliter jeg litt innimellom.....

godt med en klem, var det også :-)))) tusen takk....

Skrevet

Synes det står respekt av det du gjorde :o)

Klem fra meg også :o)

Skrevet

godt å høre, at ikke alle dømmer meg da.....

takk....

Skrevet

Syntes du gjorde det rette,nå kan han rette opp i ting og få en ny start på livet,håper det går bra for han,bare vær flink og støtt han du,skryt masse:)

Skrevet

Flott at du kan sette ord på hva du føler. Synes du høres ut som en fantastisk mor som vil sønnen din alt godt. En del barn havner på feil kjør i livet uten at foreldrene har noen spesiell grunn til det. Håper at han får det bra nå som han jobber og kanskje får gjordt opp for seg etterhvert. Alle trenger en ny sjangse. Flott at han har en mor som det som vil han alt vel.

God klem

Skrevet

Klem til deg fra meg:-)

Ikke alltid lett med disse barna våre.....

Skrevet

Synes du har gjort en veldig voksen og klok avgjørelse jeg. Alle ønsker jo det beste for barna sine, og det har absolutt du gjort. Du har selv "ofret" ditt ønske om at sønnen din skulle bo hos deg, noe han sikkert bare hadde gjort en kort stund til, siden han straks er myndig.

Om noen dømmer deg for for ditt valg, kan jo ikke disse menneskene være riktig kloke. Endelig har han fått orden på livet sitt, og la oss bare håpe han får det til nå.

Ønsker dere alle lykke til, og det må jo varme et morshjertet masse, og ikke minst føles veldig betryggende at han endelig har funnet seg til rette igjen :)

Og han er jo fremdeles tilstedet, bare litt lenger unna... Du kan jo fortsatt få besøk av ham, ev. besøke ham når han ev. får eget sted å bo.

Lykke til!

Skrevet

nå ble jeg både rørt og glad her jeg, etter at dere har svart meg...

ja, får håpe han er på rett kjøl nå, etter at jeg har støttet han opp over hundre prosent, i over 1 år,( har ikke kunnet det før, da han ikke har bodd her )

var til tider ikke lett ,da jeg "overtok" han i en svært vanskelig periode av hans liv, og minsten i huset her var bare 6 uker....

så nå krysser jeg fingrene, og har lovet meg selv å ringe han et par ganger i uka, selv om ikke det er så moro for han å ha mamma hengende over seg...hehe...men jeg vet han setter stor pris på å få oppmerksomhet....

han er omtenksom, og en god storebror....

Nå som han har bodd her, vet han at jeg er her for han, og at jeg stille opp....kjekt å være på godfot med mamma, når det kommer til å kunne trenge litt penger.

Nå er jeg fryktelig glad for det ene året vi fikk, har snakket om alt mulig, på god og vondt...

må innrømme det har vært litt taktikk fra min side, men det vet han ikke....hehe....

så tusen takk, alle sammen...dette går bra, så lenge han har det bra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...