mini*mi Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hun har vært forkjølt i 4 dager nå, med feber. Har også fått øyebetendelse..men den vil ikke gi seg.. Har hatt det en gang før(3dager) vasket øynene med kokt vann. Har gjort det samme denne gangen men det gir seg ikke. Tenkte jeg skulle ringe helsesøster i dag for å hørre om mini må på legevakten. Sist gang sa helsesøster at di ikke ga øyedråper/salve til så små for det inneholdt anitibiotika(hun er 13mnd).. Noen med erfaring?
Bratsj Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Vår mini fikk øyekatarr da han var bare noen uker gammel første gangen, det er kommet noen nye dråper (salve) som gis først nå, både til voksne og barn - da det er funnet ut at det ikke alltid trengs antibiotika (kloramfenikol, tror jeg de gamle het) for å ta knekken på det . De funket supert, så ta Mini til legen du - lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå