Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det dag 25 og etter mine beregninger er det ikm dag i dag. Jeg har hatt 25 dagers syklus de siste mnd jeg da.

Nå er det slik at jeg ikke kjenner noen symptomer på tante enda. Håpet mitt for denne pp er noe frynsete da jeg ikke er sikker på om jeg har hatt el. Jeg tror nesten at jeg ikke hadde el denne pp. Bruker jo å kjenne når jeg har el og det har jeg desverre ikke kjent denne pp. Irriterende men, får bare håpe at det ikke gjør denne perioden noe lengre. Deter akkurat som om jeg har hørt at hvis en ikke har el en periode så tar det lenger tid før mensen kommer.Håper det er feil.

Optimismen er fortsatt her, jeg skal jo ha en til, det er bare det at det tar litt lenger tid enn ventet.....

Det som er mest slitsomt er jo at tankene mine aldri får fred, det er stort sett graviditetstanker dagen lang, noe som det har vært nå over to år, tenk på alle de andre tankene som jeg ikke får tenkt, kanskje det til og med er noen kloke tanker som ikke blir tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er ikkje fritt for at det er ein del kloke og mindre kloke tanker her og som eg ikkje får tenkt,berre pga at eg er opptatt med graviditetstanker og pp.Håper jo at om ikkje så lenge så er eg i mål, og då kan eg begynne å tenke på andre ting. Eg har EL i helga, og då er eg på cruise til Danmark. Ber om at været blir bra, slik at eg får utnytte det maksimalt. Det blir jo ingen god prøving visst eg skal gå rundt og være sjøsjuk heile helga...Håper at tante rød vil holde seg vekke ifrå oss begge to i ei god stund framover...Lykke til...

Skrevet

Jeg håper og tror for deg Agne.

Min erfaring er forøvrig at tanta kommer tidligere og ikke senere i syklus uten eggløsning..... :o)

Lykke til!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...