Monajenten Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Fikk du mms'n? *har en klatremus*
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jepp =) Kom akkurat inn døren. Har vært på butikken... Øse, pøse! Han er jo så søt, og så lik deg! Utrolig morsomt. *har også en klatremus*
Monajenten Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Hihi, ja de er overalt nå!!! Sliiiitsomt. Den mest hektiske perioden er i gang:-/ Hehe;) Jaaa, han er mest lik på moffen da;) Og det var Adine også. R sa til meg her en dag, litt snurt, at "han ligner jo ikke på meg lenger I DET HELE TATT!!!!!!!!!" Hihi;) Skjønner han litt da, hadde jo forventet baby med brune øyne f.eks. Meeeeen han har jo superfine store blå øyne, så får vel la være å klage:-p
Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Han har de mest lysende blå øyne jeg har sett! R får bare ha det så godt - he he. M sine er mørkeblå nå, og nyyydelige ;-) Har bestilt fotografering sånn at vi kan gi bilder i gave til jul. Tar både søskenbilder og av M alene (kanskje også av A alene) Hos studio1Fotografene. Hørt om de?
Monajenten Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 Hmmmm nei...? Hvor holder de til hen? Så gøy med fotografbilder da:) Vi skal i bursdagsbesøk til mamma i dag, fyller 46 år:-D Og jeg har laget sjokoladekake som er rå inni, og som skal serveres med jordbær dyppet i hvit sjokolade, mmmmmmmmmmmmm:-D
Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Ooohhh... Kom bort her så jeg får prøvesmake litt først, da! *Blunker fint* Du har unge foreldre! =) De holder til under Smørsbroen i sentrum. Jeg må gjøre husarbeid! Svigers kommer i morgen :-/
Monajenten Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 ÅÅååhh stemmer det, har sett dem når jeg tenker meg om!!! Det blir sikkert kjempegøy:) Prøvesmake?? Sjekk mms'n jeg sender nå da;) Husarbeid og svigers hørtes knall ut:-p
Gjest Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Svigermor sjekker jo kjøkkenskapene, så her skal det vaskes... Du er VELDIG flink til å lage kake!
Monajenten Skrevet 20. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2007 Sjekker hun kjøkkenskapene?????? OMG............:-o Takk:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå