Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Fikk sjokk da første mann kom. Han hadde kolikk og vi levde i et lite helvete i nesten 6 mnd. Nå er han 1,5 år og vi har fått tilbake roen i hverdagen.' Begynner å tenke at det er på tide med nummer to, klokken min tikker litt høyt om dagen og lysten på flere vokser i takt med minstemann. Likevel kommer det en liten tanke snikende, vil det bli helt håpløst slitsomt? Vil vi klare det?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg har 2 år mellom mine gutter. Det har gått over all forventning. Jeg har aktive barn som sover lite, men det går veldig greit. Eldstemann er i barnehagen, men var hjemme i hele sommer. Minstemann ble født i vår så det ble en travel sommer. Pappa må være klar over at det vil kreves mye mer av ham. Så her gikk det ganske greit. Ingen søskensjalusi. Nå er de små blitt veldig glad i hverandre, og har så smått begynt å leke litt sammen. Det er ikke håpløst slitsomt, bare dobbelt så koz:) Er jo mye til hva man gjør det til selv. Er blitt litt flere hybelkaniner og mye mer take-away. Men det klarer vi å leve mer.
Rut Bram Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Livet med to barn er selvfølgelig travelt - men KJEMPEMORO! syns jeg! Det er 3 år mellom våre. Overgangen fra 0 til 1 var som hos deg veldig stor, og jeg var overhode ikke klar for barn igjen før det var gått lang tid... Men: Jeg syns alt har gått MYE lettere nå enn første gangen, slapper mer av og har mer rutine på ting, vet mer om hva jeg vil... Samtidig går tiden mye fortere og du rekker ikke å kjede deg eller tenke så mye på hva du går glipp av osv. Det krever jo litt mer logistikk, men heldigvis er pappaen her veldig grei og flink. Jeg nyter morstilværelsen mye mer nå enn jeg gjorde da eldstejenta var liten, da var jeg mer redd og usikker på alt! Det er deilig å være 2-barnsmor Det har gått superfort, og nå er minsten snart ett år! Skjønner ikke hvor tiden ble av....
Firefly77 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Enda mer hybelkaniner og take-away??? Shit, håper det følger med en hushjelp med nestemann .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå