bittelill Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei, nå har jeg også hatt min første akupunkturtime, og har litt lyst til å dele erfaringer. Hadde dere en relativt lang samtale før dere fikk nåler ja? Hva snakket dere om? Vi snakket en del om hvordan kroppen min er når det gjelder syklus, om jeg er mye tissetrengt, hvordan menstruasjonen min utarter seg, om jeg fryser mye, og kosthold. Jeg fikk beskjed om å prøve å kutte ut melk og rene sukkerprodukter. Så nå må jeg legge sjokoladen på hylla :/ men det får gå. Fikk dere en slags urtebehandling med nålene? Hun tente på noen urtepinner som hun la i en boks på magen min som skulle varme opp nålene i magen. Det ble ganske røykfullt etter hvert og nå stinker jeg røyk Så lurte jeg på; hvor ofte er/skal dere til akupunktur? Jeg fikk beskjed om to ganger i uka før eggløsning og en gang i uka etterpå.. Hjelp, håper ikke det blir så lenge da, får da ruineres en jo. Men jeg er fornøyd med at jeg gikk, og spent på om jeg vil merke noen forskjell. Jeg blir glad hvis jeg i det minste får kortere syklus!!! (ligger på 38 dager nå)
ellemmelle og bitteliten Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg hadde også en lang samtale i forkant hvor hun spurte om sykluslengde, hvordan mens utarter seg (lengde/mengde), søvnmønster, jernlager, kosthold osv osv.. Noen urtebehandling fikk jeg ikke, men massevis av nåler.. i magen, leggene, foten, hånden og i panna.. Kjente igrunn ingenting etter første behandling, men på gang nr 2 kjente jeg skikkelig mensmurringer i magen som holdt seg der over flere dager. Jeg mener jeg var ca 1 gang i uka, noen ganger 2 så det ble ganske dyrt etterhvert, men hun fikk fart på syklusen min igjen så det var absolutt verdt det syns jeg. Gikk dit for å få i gang syklusen min igjen etter at mensen ble borte etter en MA i fjor. Mener jeg hadde omtrent 8 behandlinger før jeg sluttet.. Masse lykke til! Har stor tro på akupunktur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå