Piraka Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 I natt drømte jeg de fant Madeline, hun jenta som forsvant i Portugal, i et bilvrak som lå i et skogstjern. Og hun så ut som en kan tenke seg etter måneder i vann. Det var så uhyggelig at jeg drømte at jeg lukka øynene for jeg klarte ikke å se mere! Huff, den forsvinningssaken der slipper aldri taket. Håper de klarer å finne ut noe snart!
goldie Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Huff så ekkelt da! Håper virkelig de finner ut av dette snart!
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Uff,er helt forferdelig når man får sånne drømmer. Lurer på om de noen gang finner ut hva som har skjedd.
hurraa Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Huff drømte og om henne i sommer. Men da var hun på et badeanlegg med noen mørkhudede som hadde sjal over hodet. Håret hennes var halvkort og helt mørkelilla(vanskelig å forklare). Uansett så var det en skummel drøm og det var ingen som turde å si noe, for da kom det noen og tok dem. Kan si at jeg her tenkt en del på henne, og klarer ikke å glemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå