anja,R Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 lurer på en ting, bruker vanligvis å ha stikninger i den eggstokken som det modene egget er. men denne gangen har jeg stikninger i begge eggstokker, er det mulig å ha eggløsning på begge samtidig?
venter nr.2 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Man kan faktisk noen sjeldne ganger ha eggløsning fra begge to ja. Eller så er det smertene du kjenner fra den ene som ooppleves som fra begge. Nervene i mage og buk regionen gjør det vanskelig å definere hvor smerter som, luftsmerter tarmsmerter og feks eggløsningssmerter faktisk kommer fra... Kan av og til merkes helt bak i ryggen, og noen anger nesten ned i endetarmen. Kroppen er underlig
*mam* Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Kan man bli litt øm nederst i magen ved eggløsning...?
akicha Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg blir noen ganger veldig øm nederst i magen når jeg har eggløsning. Da kan jeg kjenne at trange olabukser er litt ubehagelig, spesielt når jeg sitter. Men, så andre mnd., så aner jeg ikke nøyaktig hvilken dag jeg har e.l. for da kjenner jeg så lite... Denne gangen har jeg kjøpt e-l-tester, for nå skal vi hvertfall ikke bomme på DAGEN!!
anja,R Skrevet 20. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2007 hei gravid kone tusen takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå