Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Føler meg nesten litt som Izzy i Greys Anatomy om dagen.. Tre dager igjen til termin idag, og for å få dagene til å gå baker jeg.. Mandag var det rundstykker og mor monsen kake, igår bakte jeg eplekaker (3 stk) og fyrstekake.. Og idag er jeg igang igjen, nå er det rosinboller som står til heving og iskake som jeg skal sette i fryseren.. Håper jeg slipper overtid, for fryseren min er snart full:-) Hva driver dere med for å få dagene til å gå?
BabyV Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 3 dager over termin her og jeg sitter kun foran PC'en på dagtid. Kveldene brukes foran TV'en stort sett. Eneste husarbeid jeg klarer å gjøre er å vaske klær så har omtrent ikke en eneste skitten sokk i huset. Prøver også å få meg en spasertur hver kveld sammens med mannen min hvis jeg klarer. Litt drittlei nå, men orker ikke å dra på besøk eller få besøk heller. Så i går kveld fant jeg frem en bok så tenkte kanskje jeg skulle begynne å lese litt igjen. Lenge siden sist jeg leste ei bok. Kjenner at det kan bli lange dager hvis det blir 14 dager over på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå