Gå til innhold

krsftig diare og jobb i helgen....?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg?? Skal jobbe i helga, og så har jeg fått diare, å noe så kraftig også. Kluet er at jeg var sykemeldt sist jobbehelg, så jeg kvier meg for å ikke komme på jobb denne helga heller. Så hva gjør jeg?? Går det over til i morgen? Elller burde jeg ringe nå og satse på å være hjemme i morgen, og heller gå på lørdag? Hva ville du gjort? Og tenkt? Og hvordan tar arbeidsgiver dette?? Jobber kun 3. hver helg der, så det virker jo teit!! Skikkelig teit!! Men kan liksom ikke gjøre så mye med diare heller.....og smitte andre på jobb er jo ikke noe spennende det heller...Nei, er litt frustrert nå!!! Ikke minst pga guttunge med feber også, som må være hjemme......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger flotte produkter på apoteket:) Yoghurt, biola, eple er bra for magen, mat med masse fiber. Husk det er enda bare torsdag og dette pleier å gi seg etter en dag! Ikke ta "sorgene" på forskudd. Om du er så dårlig, ser du i morgen.

God bedring!

Skrevet

Jeg hadde løpt til apoteket og kjøpt Imodium. Da går det nok bra :o)

Skrevet

Ja, får prøve det. Prøvde med yoghurt uten at det hjalp så veldig. Ømfintlig mage for melk, så imodium er kanskje det greieste. Vet det kan gå over, men føler meg så slapp, kvalm og vondt i hode i tillegg, så det er ikke så kjekt. Men håper at det går over i løpet av dagen!!

Skrevet

Litt bedre, men fremdeles veldig rar. Ville dere rint i kveld og sagt at dere ikke kommer i morgen, men satser på å være HELT god til lørdag?? Det er VELDIG vankskelig å få folk, så det er det som gjør at jeg vurderer å ringe i dag, så har de litt mer tid på seg.....skikkelig vanskelige greier!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...