esmase Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg skal på møte med sjefspsykiateren på Bup idag. Da kan det hende at vi får diagnose på sønnen vår som har store adferdsvansker. Sist mente han at det kunne bli en belastning for gutten å få en diagnose i så ung alder. Jeg er ikke enig i det... Har så mange tanker,både hvis han får diagnose,og ikke. Trenger litt oppmuntring akkurat nå,for jeg gruer meg sånn!
MammantilKaja Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Lykke til:) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mille** Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Kryssekryss! Masse lykke til, håper dere blir tatt på alvor og får den hjelpen dere trenger. Du får holde oss oppdatert. Klem
yasmina Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 saa godt at det skjer noe da !!! Jeg husker deler av det du har skrevet tidligere og er enig medd eg. Man unngaar ikke aa sette en diagnose paa et barn som kan trenge hjelp bare fordi man tror at diagnosen kan vaere en belasting. Er jo en belastning aa ha det slik som det er naa ogsaa. Lykke til !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå