Gå til innhold

er du a eller b menneske?

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er b menneske. elsker å sove lenge, men kan også stå opp tidlig slik som jeg har gjort i det siste. I dag var jeg oppe halv seks pga sambo skulle bli kjørt til fly plassen:)

Men fungerer mye bedre utover dagen/kvelden:))

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før graviditeten var jeg et B menneske. Kunne sove til laaangt utpå dagen. Men nå får jeg ikke sove lenger noe særlig, og bekkenet tillater ikke den lange duppen før det begynner å verke...

Skrevet

Defintivt A-menneske!!Liker ikke lange morninger, liker å stå opp litt tiidlig og få dagene med meg :)

Skrevet

Absolutt et B-menneske, kan sove til langt utpå ettermiddagen og være våken til langt utpå morra kvisten.

Har alltid vært sånn :o)

Skrevet

jeg er et B menneske noe jeg alltid kommer til å være tror jeg :)

Skrevet

Før ungen kom, skikkelig b menneske. Men han klarte å få meg på rett kjøl:) hehe

Skrevet

Er nok hovedsaklig et A-menneske. Fungerer ikke etter kl 21, og liker å stå opp, men helst ikke før 08.

Skrevet

B-menneske her. Sitter oppe til over midnatt og kan sove til 10 neste dag. Samme er datteren min på 5, elsker å sove lenge.

Håper jeg får en slik datter til:)

Men sover jo ikke så mye nå på slutten kan man si..

Skrevet

Vet ikke hva jeg er jeg? Legger meg i 02-tiden om natta, våkner i 7-8 tiden om morgenen og legger meg igjen i 9-10 tiden og sover 2-3 timer.... Tror bare jeg er vrangsøvd :) (nordnorsk ord kanskje, vet ikke hva annet det kan hete) :)

Skrevet

jeg er både a og b, noen ganger kan jeg sove lenge- men ikke hver dag. går helt fint å stå opp om morningen også. bare ikke for lenge om gangen.

Skrevet

Tror ikke alfabetet er langt nok til å beskrive meg. Nærmeste jeg kommer er Å-menneske tror jeg. Om jeg kunne gifte meg med senga mi ville jeg nok gjort det ;oP He he he

Skrevet

Jeg har definitivt vært et B-menneske hele mitt liv. Et utroli slit om morgenen bestandig. Men da jeg ble gravid ble jeg pluttselig A-menneske. Har sikkert mye å si at jeg ikke får sove da, å orker ikke å ligge i senga lengere da. Får også vondt i ryggen og hoftene av å ligge lenge. Savner det å sove godt å leeenge...

Skrevet

før sønnen min kom - STORT B menneske (eller... så langt ut i alfabetet som det går ann å få meg...hehe)

men nå må jeg nok si A menneske...og deilig er det :-)

Skrevet

jeg er et B menneske! kan sitte oppe til fulglene vokner, og sove til langt på kveld:)

Skrevet

jeg er oså typisk b menneske men som mange andre blir jeg litt mer a menneske når jeg er er gravid...ganske deilig egentlig:=)

Skrevet

Vet da pokkern hva jeg er, jeg...

Haaater å stå opp før klokka 8. men når jeg har stått opp går det greit, selv om klokka er 7.

Vi har fleksitid på jobben til 9, og gjett hvem som kommer fem på 9... :)

Men de siste ukene er det blitt verre, jeg får fanken ikke sove, før ett, kanskje to på natta.. Og da er jeg i alle fall trøtt om morgenen... sukk

Hadde håpet at jeg skulle klare å komme meg på jobb litt tidligere, slik at jeg kunne gå hjem kl. 15.00, men neeeiiiiidaa! :(

Så jeg er i ferd med å bli et B menneske?

Skrevet

Jeg er typisk A menneske :) Står opp klokken 7.00, til tross for at mannen min har allerede stått opp med lillegutt om Lørdagen :o)

Jeg har alltid vært sånn. Ellers, så er det ikke alltid jeg klarer å sitte oppe til klokken 24.00 om natten, men går fint i blandt.

I det siste, har jeg hvilt litt om dagen, og da kan jeg fint sitte oppe like seint som gubben :)

(lillegutt har nok arvet meg der - legger seg med et smil kl 18.30, og står opp ca kl 05.30-06.30 :)

Skrevet

egentlig så er vel eg B menneske om morgenen og A om kvelden.... men funger alltid når eg må.... mer a om morgenen enn B om kvelden.... (HM var det slik eg mente det? tror det)

Skrevet

Hehe, morsom tråd.. Tror jeg er et A menneske,jeg kan være oppe sent om natta og likevel være pigg på morgenen når fuglene kvitrer.. slik var jeg hvertfall mest før, men mye nattevåk med lillegutt har n-e-s-t-e-n omgjort meg til et B menneske.. Takker for all søvn jeg kan få om morgenen;) prøver å komme meg tidlig i seng om kvelden, for lillegutt kan jo våkne når som helst.. men jeg fungerer nok best på kveldstid etter han er i seng, da skal liksom ALT gjøres! Om dagen er jeg helst mer dåvendyr på en måte;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...