Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Eldste har begynt i barnehagen og jeg tok på tynn ulllongs og ullgender under tynn bukse og tynn bomullsgenser i dag. Det er 3 grader, surt og kaldt. Fikk da beskjed i barnehagen om at dette burde jeg ikke da jeg ikke hadde noe å kle på når det ble -10 til -20 grader på vinteren.. Hæ? Det er jo kaldt. I går var ungen iskald!! Tips, takk??
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Du gjør det rette.. Jeg jobber selv i bhg og vi synest det faktisk er bedre at ungene har ull på seg enn lag på lag. Du kan jo si til dem i bhg`n at når de skal ut, så skal han bare ha ullongs og ullgenseren under dressen. Det er mer enn varmt nok. Da har du og noe å gå på når det blir vinter., Da tar du fleece eller noe annet isolerende utenpå ullongsen og ullgenseren,så vips er han kledd for -10 og -20 grader om det nå blir så kaldt der du bor;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Ps:Glemte å si at jeg bruker ull på meg selv og barnet mitt året rundt. Selv om det er +15 grader. Ull puster og blir enn svett, blir en ikke kald og klam, men holder seg fortsatt varm!! Så de i bjhg`n din har ikke peiling mener nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Takk for støtte, jeg følte meg som en komplett idiot i morges..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå