Plopp Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Var akkurat hos legen å hun skulle høre på hjerteslag som jeg gjort 2 ganger før hos jordmor, men hun hørte ikke noen slag... :-( Var ikke det rart? I tillegg så hade jag noen proteiner i uriner som visstnok kunde tyde på svangerskapsforgifting.. Den urinprøven tog jeg i lab på vei ut. Var hos legen i dag for å "friskmelde meg" etter å ha vart hjemme fra jobben i 2 uker pga att jeg vært veldig sliten. Er sååååå bekymret nå å angrer virkelig på att jeg ikke bad om mere sykemelding.. Noen som har noen trøstende ord til meg?
Buick Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Dersom det skulle vere svangerskapsforgiftning, så vil nok legen ta kontakt med deg temmeleg fort. Om du føler deg ok no så kan du jo prøve å jobbe. Om ikkje det går så ringer du jo berre til legen igjen. Lykke til:)
Plopp Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Ja jeg får prøve på det.. Men var det ikke rart at legen ikke klarte å høre hjerteslagene nå?
Labambie Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hvor langt er du på vei da? Når jeg var 15 uker fant de ikke no.. Hørte mine for første gang i går,er 20 uker nå. Merkelig, for de fleste leger/jordmødre vil ikke sjekke etter før etter uke 20. Nettopp fordi det blir sånn reaksjon..
Kitty75 Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Hei! Jordmødrene er mye flinkere til å finne hjertelydene enn legene. De holder jo tross alt på med dette hver dag. Håper det kan være en liten trøst?
Plopp Skrevet 20. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg er 15-16 uker på vei. har fått høre på hjerteslag 2 ganger hos jordmor. Første ganger var jeg i uke 11 å andre gangen var for 1 uke siden. Blev bare nervøs at noe har skjedd med babyen min i magen siden da,, Men kanskje den bare har flyttet på sej eller noe.. visste ikke at det ikke var vanlig at de lyttet etter slag siden det var jordmor som spurte meg, ikke omvendt.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Det samme skjedde med meg, jordmor fant hjertet men ikke legen, heller ikke legen på legevakta!! så ikke bekymr deg så mye for det.. ring og snakk med jormoren din, spørr henne om du kan komme og snakke litt og kansje hun kan lytte til bebien din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå