Gå til innhold

noen som vil anbefale vintersko til mini?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vil at de skal være lette og gode å gå i..ikke cherrox type sko..hvilke har dere kjøpt? gjerne link tilhvor de selges..han er 3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er de noe gode å gå i da?

 

er de små eller store i str?

 

hva er str 25? eller 26?

Skrevet

Jeg har ikke gått i dem selv da, men de er lette og myke:) Litt små i størrelsen er min erfaring.... Og jeg tør ikke tippe på størrelser, men det er nok mange her inne med peiling på det...

 

Det genialet med dem er at "foret" er uttakbart, så de går jo kjempefort å tørke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...