Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 vil at de skal være lette og gode å gå i..ikke cherrox type sko..hvilke har dere kjøpt? gjerne link tilhvor de selges..han er 3
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 er de noe gode å gå i da? er de små eller store i str? hva er str 25? eller 26?
lille je Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg har ikke gått i dem selv da, men de er lette og myke:) Litt små i størrelsen er min erfaring.... Og jeg tør ikke tippe på størrelser, men det er nok mange her inne med peiling på det... Det genialet med dem er at "foret" er uttakbart, så de går jo kjempefort å tørke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå