*guttemamma* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har i de siste dagene fått en rar følelse at vannet liksom går. Får kjempemye utflod når dette skjer, samme følelse som når man har mensen. (følelsen av å være våt rett og slett) Men blir ikke mer med det. MEN, så når jeg tørker meg så er det masse helt blank væske på papiret, bitte litt slimaktig. Et dette også utflod? Har aldri opplevd at utfloden er helt blank.. Eller kan jeg lekke bitte litt fostervann? Har hatt veldig krafrige kynnere som minner meg mye om modningsriene jeg hadde i to dager før jeg fikk 1.mann, så jeg mistenker egentlig at jeg går med litt åpning. Forgje fødsel var unna på 1 t og 45min, så jeg hadde nok litt åpning før fødselen startet. Vannet gikk da også,gradvis, men da var det ikke tvil i det hele tatt. Flott om noen har noe meninger, så kanskje jeg blir litt klokere. Kan jo ringe til føden, får se om jeg gjør det etter jeg har dusjet... takker for alle svar!!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Slik har jeg det også. Føler meg våt nedentil hele tiden, men regner med at det bare er utflod siden det er slimete. Slik jeg har forstått det får man økt utflod når livmorhals gjør seg moden og klar til fødsel. Dette kan også forklare sammenhengen med modningssmertene som du har. Jeg vet jeg er moden og har ca 3 cm åpning (er førstegangsf.). Jeg er ikke helt sikker, men regner med at fostervann er mer rennende.
*1+1=2 små* Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg er bare i 32. uke og har økt utflod.....håper no inderlig ikke at jeg er moden allerede:P Men har også en følelse av at fostervann er mer enn dette
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Modning er ikke nødvendigvis et sikkert tegn på at fødsel er på gang i nærmeste fremtid. Jeg fikk vite at jeg var moden i uke 34 og nå er jeg i uke 39 og fremdeles gravid. ;-.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå