Gå til innhold

Har dere noen hobby?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strikker jeg også, men det går i perioder. Strikket mye rart på 80-tallet og tok det opp igjen nå når Thomas kom. Har strikket diverse Marius-gensere, synes han er så fin i det.

 

Har et rom fullt av stæsj til fotoalbum, maling, tusjer, lerret, julestæsj, steiner, krukker til å male på... u name it. Elsker å shoppe i hobbybutikker, men det blir som regel liggende på vent i noen esker!

 

Hva er hakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liket godt å holde på med bilder, både på hjemmesiden og i fotoalbum men går i perioder. Har strikket lappeteppe til Magnus (mangler to lapper) og ble helt hektet på å stikke en stund....men strikker ikke mønster da, kan nesten ikke strikke vrangt en gang!

 

Også leser jeg (om det kan kalles en hobby da). Men det går og i perioder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det mest i scrapping. Det er kjempegøy, men det tar sin tid siden jeg ikke er verdens mest selektive når det gjelder hvilke bilder som bare må inn i albumet! Har planer om å begynne å sy litt også, men har jeg vel ikke gjort siden formingen på grunnskolen så vi får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt sånn som Thomas og meg. Jeg kjøper masse hobby stæsj... og så blir det med det. Var flinkere til å sette meg ned før, men blir litt mindre tid nå. Har fått eget kontor til sånn stæsj nå, så alt ligger til rette for å holde på, men i og med at vi foreløpig ikke har tv på kontoret blir det liksom til at jeg havner i stua i stedet.

 

Jeg perler, broderer, lager kort, bilderedigerer, har malt noe og kan strikke litt, har lyst til å lære å sy og burde egentlig satt inn bilder i album og scrapet litt rundt noen av Lineas første minner.... Blir vel med tanken en stund til. ;)

 

Kan jo vise dere lagebloggen min. Dette er noe av det jeg har gjort tidligere. Jeg er utdannet grafisk designer så det ligger jo nært mitt hjerte og jeg har en hemmelig drøm om å leve av å lage kort, invitasjoner o.l. på oppdrag. (Så bare si i fra hvis dere trenger noe... ;P)

http://prinsessemari.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du lager fine julekort også eg da...

Misunner dere som er så kreative med hendene og hodet..

Sjølv holder eg med til brodering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen.... Jeg spiller fotball og volleyball, men det har det blitt 0 av dette året, nå må jeg bare komme igang igjen hvis ikke jeg skal rotne helt bort. Ellers så leser jeg veldig mye og for ikke snakke om å delta på alle aktivitetene til barna...sitter i styre og stell for det meste. Noe håndarbeid har jeg aldri fått noe dreisen på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg broderer og scrapper, men har ikke blitt så mye i det siste. Driver å hekler lapper til en veske, har visst blitt ett evig langt prosjekt. Målet er å bli ferdig i vinter, har bare noen få lapper igjen.

 

Ellers leser jeg mye da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synger, revy/regi, - er med i et sang og teaterlag, og så liker jeg å fotografere. Det er hovedhobbyene mine.

 

Ellers broderer eller strikker jeg i perioder, samme gjelder lesing og kryssord.

 

Mannen min er ivrig jeger og fisker, og spiller fotball og volleyball.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...