Mockanin Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 gutten hyler når man går inn i en klebutikk eller sitter og klapper i vogna når jeg skal sette han inn i bilen etter en tur på senteret. Minsten er nok prikk lik sin far, bare at far skjuler sin missnøye med senterturer litt bedre.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 hehe ja har helt gitt opp å ha med kevin på senterne, men skjønner det er kjedelig da
Felix&Lurifax Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 ...tissespruten står en meter samme sekund bleia kommer av...
Stjerne37 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 eller når vi tar av bleie og han er like overrasket og glad hver gang han ser lille tissemannen.....akkuratt som..jøss er du her enda....fikle fikle fikle hehe
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Han er 11 mnd.og løper rundt etter fotballen,sparker og ler...Blir også hands innimellom;)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 OK, denne var bra! Jeg ler så tårene triller! GLEDER meg til min sønn kommer med sånne hint om hva som er kjedelig og ikke. Foreløpig smiler han bare han får litt oppmerksomhet!
Kosel Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 ser for meg artige turer på ikea .... få mannfolk som trives med ikea shopping har jeg inntrykk av...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Man vet man har en sønn når man kan teksten til ALLE kaptein sabeltann sangene... puh.......
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Kosel: Det har blitt noen turer på Ikea siden junior kom. Han kan være blid i bilen og alt det der, men etter å ha vært inne på Ikea i 5 min begynner survingen - dette er ikke noe kjekt.. ) Så skal vi på Ikea nå, så ha vi med bestikkelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå