Gå til innhold

Hvor mange barn har dere, har de hvert sitt soverom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 barn og 3 soverom. Sambo sier at hvis vi skal få en til så må vi flytte først..... Jeg har ikke lyst til å flytte. Går vel an å dele rom når de er små, ik noe stress det.Når jeg vokste opp, delte jeg rom de første åra. Må barn ha eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes barn må ha egne rom. Vi har tre barn og 5 soverom.

Skrevet

Vi har to barn og ja, de har hver sitt rom. Men hun eldste er 9 år og vil neppe dele soverom med hun på 2 år. Men har man 2 tette så kan de sikkert dele rom de første årene, hvis rommet er ganske stort ihvertfall. :o)

Skrevet

Vi har to gutter med hvert sitt soverom.

Her hadde det vært umulig å la dem dele rom pga. aldersforskjellen. 21 mnd. og 12 år.

Skrevet

Barn må ikke ha egne soverom. Mange barn synst det er koselig å dele rom. Mange barn velger også å sove sammen i et rom - og ha alle lekene i et annet rom. Hadde ikke byttet hus bare fordi to av barna måtte dele rom.

Skrevet

3 barn og 4 soverom.

Syns ikke barn må ha hver sitt soverom,men her i huset var det et "must", de 2 store er barn som jeg og mannen har fått hver for oss tidligere og passer ikke sammen sånn. Og minste er attpåklatt,så det passet ikke det heller.

Men må man så man.... Og vil en så kan en :-)

Skrevet

Vi har 2 barn de har vært sitt soverom. Jeg kjenner de med manger rom i huset men barna deler rom. Ingen problem

Skrevet

Har 3 barn og 4 soverom.De to eldste på 6 og 9 år har valgt å ha et soverom og et lekerom.

Skrevet

3 barn og 3/4 soverom (det ene er så lite at det ikke fungerer som noe annet en kontor), midterste og yngste deler soverom nå, er akkurat 2 års forskjell mellom dem (gutt og jente), men "drømmen" er at når vi flytter tilbake til fastlandet så skal de få hver sitt rom

Skrevet

2 barn og 5 soverom saa de har hver ssitt, men foer vi flytta hadde vi 3 soverom og da delte de rom. Var ikke noe problem da de var smaa det iallefall...

Skrevet

Ett barn og 5 soverom, så han har rom å velge i ja, men foretrekke mamma og pappa sitt likevel. Trur ikke barn har vondt av å dele rom nei, men når de blir litt større er det kjekt med litt privatliv for dem også.

Skrevet

2 barn og 2 soverom, men bruker det ene til kontor. Så her deler de soverom, går VELDIG greit det!!! Vi kommer nok til å flytte før eldstemann skal begynne på skolen, og da vil vi har soverom til alle, og gjerne et ekstra.....

Skrevet

Vi har 3 soverom og 3 barn, så vi har altså et for lite...nå har det seg sånn at junior er 9 mnd og han sover da fortsatt på vårt rom..Nå skal han snart dele rom med vår eldste, altså gutten vår på 5 år..han gleder seg såååå masse vettu.

Han har et digert rom, som vi skal ordne litt med romdeler å sånt..så det blir spennende å se hvordan det går!!:)

Skrevet

Mente bare de med liten aldersforskjell, skjønner at det funker dårlig med mange år mellom og dele rom. Her hadde det ikke gått med de to første. Men så tenkte jeg på de som har fem unger eller fler... Sikkert koselig med mange barn men det er mye som følger med:)

Skrevet

Foreløpig har vi bare 2 soverom. Venter en til i mars så ser for meg at de må dele soverom. Håper det fungerer. Vi holder på å pusse opp kjelleren, men har ikke lyst til at ett av barna skal sove i en annen etasje enn oss. Tilfelle brann osv. De kommer isåfall bare til å sove på samme rom også ha lekerom i kjelleren.

Skrevet

Hehe olla, sover dere i stuen da?

Hvis dere har to barn og to soverom, og det ene er kontor mens det andre deler ungene. HVOR er dere da??? ;)

Skrevet

Monajenten: nei, vi har 3 soverom, jeg skrev visst litt feil, ble litt morsomt det der!!!!!!!

Skrevet

2 barn og 1 soverom - SELVSAGT trenger dere ikke flytte fordi dere får flere barn, aldri hørt på sånt tull !

Svigermor og svigrfar bodde med ett soverom og 3 barn de, det gikk så fint så.

Har blitt sånn snobberi med plass, mange som MÅ ha enebolig fordi de venter liten f.eks - jeg skjønner det ikke.

Vi har begge ungene på soveromme, selv sover vi i stua, det funker supert.

Ungene er 3 år og 9 mndr, og se synes det er stas å sove sammen.

Vi prioroterer helle å bo sentralt og smått, slik at vi slipper å bruke mye tid på pendling og har mest mulig tid med barna nå som de er små.

Skrevet

En tidligere kollega av meg maser at vi måtte flytte nå som vi venter barn nr 2 pga få større plass.

Selv har hun nettopp flyttet inn i stort flott hus, men de mistet barnet de ventet.

Synes hun legger seg opp i vårt privatliv og er uhøflig. Lurt litt på om det kan ha noe med missunelse å gjøre over at jeg er gravid.

I alle fall har jeg ikke giddet å ha så mye kontakt med henne : )

Viktigste er å trives der man bor og ha økonomi til å klare forpliktelsene sine syns jeg :)

Skrevet

Enig med smil:-)

Man skal da ikke bo seg ihjel heller.

Og dessuten så sover jo ungene på soverommet, og da spiller dt jo ingen rolle om de har hvert sitt eller deler, de sover jo !

Skrevet

Vi har 1 barn & 2 soverom ... men neste år kommer nr 2 så da må babyen bo på rom med oss.

Evt dele rom den tiden vi bruker på å bygge hus (vi skal da bo hos foreldrene mine)

Skrevet

Phuh, det var da godt!!!

Tenkte liksom at dere hadde litt av noen prioriteringer når dere valgte å bruke ett som kontor og ingen til dere selv:-o ;)

Skrevet

Vi har 1 barn og 3 soverom. Med mulighet til å lage minst to til. Det plager meg ikke så veldig hvis jeg får flere og de må dele rom. Men det er kanskje en fordel at de er tette i alder og samme kjønn.

Skrevet

Ja, det hadde vært prioriteringer det!!! Nei, de deler rom, har det største, vi har et lite som rommer 1 skap, 1 bitte liten kommode og senga får akkurat plass, 10 cm å gå på. Så det er lite, men funker til sitt formål!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...