Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har en hr som er litt sjalu og stresset.Skal jeg da bare overse han og sette han i buret,eller blir det værre`?? Lei av at han løper etter meg/oss hele tiden og tar bamsene til lillegutt.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 jeg vil tro det blir verre da. ville heller prøvd å inkludere han litt. blir mer sjalu om du overser han. og gi han litt oppmerksomhet samtidig som du gir babyen oppmerksomhet. så han ikke føler at han har blitt "byttet ut"
2barnsmamma77 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Må for all del ikkje skubbe han bort, da blir det bare verre ja. Kan ikke du aktivisere han litt da? Når min hund blir i det meste laget aktiviserer jeg hun mentalt. F.eks stapper jeg noen gobiter i en tom brusflaske, da har hun full jobb med å få dem ut, og vi får fred (dessuten blir de faktisk mer slitne av mentalt arbeid enn fysisk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå