Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 er i 8 uke nå..altså 7+2 eller noe i går kveld og i mprges har det kommet utflod med gammelt blod i... eller er dette rester fra festingen?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 aner ikke men jeg ville nok kontaktet lege
Mamma til to tette Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Ved blødning vill ejeg tatt kontakt med lege. Har selv opplevd det og det kan være ingenting eller det du frykter. Krysser fingrene for deg!
*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Ta kontakt med lege så du kan få henvisning til ul - det verste er å gå rundt å ikke vite - syns jeg... Jeg kan jo prøve å berolige deg med at jeg har blødd mye i begge mine svangerskap - men har to friske barn i dag:o) Trodde mange ganger at jeg hadde mistet. Blødde både gammelt og friskt blod, mye og lite. Legen mente jeg måtte anse det som normalt i mine vsnagerskap å blø - hadde nok veldig sensitive slimhinner mente han. Da jeg var på den ordinære ul`en med Milla sa jm at morkaken min lå foran åpningen og at det kunne gjøre at en blør også. Lykke til i hvertfall - men få skjekket det ut.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Opplevd det samme som deg to ganger. Tok kontakt med lege andre gangen, men fikk beskjed om at det ikke var farlig så lenge det ikke kom friskt blod. Mest sannsynlig er det fra festningen, men kontakt lege/jordmor og hør hva de sier.. Bedre det enn å gå å bekymre seg.
lisje marthemora Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg var borti det samme når jeg var i uke 8, vart sendt på ul og alt var bare fint. Men ta kontakt med dokter du, så du slipper og gå å lure. Tror det er ganske vanlig, men det var første gang med meg, og det i 4 sv.skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå