mamma til en prinsesse Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har holdt på i to uker nå men hun vil ikke ha det. Drikker bare noen få slurker. Jeg blander melken ut med vann og varmer den også. Ønsker å slutte å amme, men jeg kan jo ikke det så lenge hun ikke drikker melk. Men har kuttet ned ganske mye. Hun drikker mye vann. Noen andre som har hatt det slik?? Og hva gjorde du??
Ranveig R Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Guten vår ville heller ikkje ha melk til å begynne med. Han drakk ein slurk, og nekta plent å drikke meir. Amma ein del utanom. Helsesøster sa at så lenge han fekk i seg litt melkeprodukt (ost, yoghurt, graut m/melk) fekk han i seg det han trengte. Han drakk mykje vatn. Då han var ca 14 mnd begynte han plutseleg å like melk, og no (2 år) drikk han ein god del.
firemerkersmør Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Min drikker heller ikke melk. Prøve igjen snart. Han får havregrøt med melk og yoghurt, så han får i seg næringstoffene.
♥maxen min♥ Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Kjøp nan og bland i litt vanlig melk og bruk gradvis mer melk og mindre nan og etter en liten stund drikker hun bare melken! El bland med mm om du ikke har brukt nan før. Tok ca 1 uke og så gikk melk ned på høykant! Men reagerer på melk, akkurat som sambo så vi har gått tilbake til nan, råd fra HS og prøver med melk igjen om et par mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå