Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 * Tror jeg er gravid!!!! - veeeeel--ta en test da for svarte.. * De som begynner med: "Er det bare jeg som...." * Bilsetedebatter..alt fra sitteretning til stoltype og farve * Keisersnitt vs høne.... * Epidural eller ikke epidural * Utedress debatt * Svigermor er såååå fæl.... -- veel.. kanskje ta en titt på deg selv først
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Og innlegg fra naive tullehøner som har utro menn ....
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Får jeg spørre deg om hva du vil lese om da? Hva er på "interessant" listen din?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hvilke nettsted kan jeg kjøpe..... Åååå disse innleggene er så tåpelige..som oftest handler det om ting en kan få tak i butikken like ved...
KariMari Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Innlegg som irriterer meg er slike innlegg som HI sitt! Akkurat som om det var så mye mer interessant enn listen hun stiler opp?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Odenwalder meg opp i ræva. Jeg er drit lei av den posens fortreffelighet. Sammen med reima og troll og alt mulig annet merkedill man må ha for å være en ansvarlig forelder.
Süsse Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Doppler da! Vi har Troll-dress fra i fjor og jeg har akkurat kjöpt reima tec lue og votter. Er jeg ikke perfekt da, mener du??
Gjest Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 MATCHER IKKE MERKET PÅ LUE OG DRESS!!!!????
Süsse Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Til min store fortvilelse gjör det ikke det. Troll hadde det ikke noe. Men det er samme farge altsaa. og jeg venter til Reima kommer med halsen sin. Kunne jo ikke kjöpe et tredje merke lissom.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Det er mulig at du kunne komme unna med sånt der nede i Utlandet, men her i Norge er vi ikke så slepphendte med ungene våre, det skal du nok få se.
Süsse Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Hm, sikkert derfor han ble saa fordömt forkjölet. Jeg skal ta meg sammen.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Bikinilageret pakket ut ennå? Flytta inn i fleece&allværs? Høres egentlig ut som en overgang du kan få PTSD av... rivieraen til høststorm i Trøndelag, liksom.. Når kommer lamaen?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 KariMari Ser det er maaange som har fulgt deg opp....NOT....
Süsse Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Bikinien forblir pakket. Her er det saavidt over null! Post Traumatisk Psykisk Depresjon? Det er store sjanser for det. Lamaen kommer nok ikke för neste höst. Det blir litt vel mye akkurat naa. Kan hende vi tilbringer noen mnd paa Rivieraen neste sommer. Tror ikke lamaer liker aa väre alene saa lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå