Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 er dere oppe på natta? Og hvor gamle er barna??
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 jeg er oppe 2 ganger. kl halv 2-2 og kl 5-halv 6 og halv 7 står vi opp. han legger seg kl 9. han er 6 uker på lørdag
Joikaboll@ Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Han er ikke akkurat spedbarn lenger da han blir 3 år neste mnd, men vi er fortsatt opp 6-7 ganger og flere ganger innimellom hver natt.
ana baroma Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hun er våken ca kl 2330, og deretter sover hun stort sett til 0600... Men av og til spiser hun litt lite ved midnatt, og da våkner hun i 02-tida igjen. Hun er 5 uker:)
Linda-Kristin=) Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 mini er 8 uker i dag og han legger seg rundt halv elleve, våkner så en gang klokken 5 og så står vi opp halv 9 eller halv 10=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Det er altså håp! Hehe Begynner og vente på når vår våkentid skal begynne. Lillebror er 2 uker i dag, og vi er oppe bare 1-2 ganger om natta. Tidligere erfaring tilsier at det går over, og at nattevåken slår inn snart, men det kan jo hende vi har fått en rolig baby
Linda-Kristin=) Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 trodde også det skulle bli slik med han, men han er vissst en rolig unge heldigvis;D
*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Er veldig forskjellig...har en kolikk-baby som har pleid å sovne rundt kl 2, våkne etter et par timer for så å holde det gående et par timer og så er det stort sett opp i syv-tiden. Etter vi var hos kiropraktor har hun sovet mye bedre. Sovner vanligvis rundt 23-24 til 3, og sovner stort sett igjen uten for mye styring, sover da til ca 6 og jeg tar henne opp i 8-9 tiden. Hun er 7 og en halv uke.
Piipii Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Lillemann her sovner somregel rundt 22.30-23.00 og sover da til 4-5 og våkener så igejn rundt 8-8.30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå