Gå til innhold

Et skryteinnlegg om kjærsten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Når jeg var kvalm kokte han te og smurte brødskiver til meg. Sa at han kunne kjøre og kjøpe hva jeg enn hadde lyst på.

- Jeg har blitt så sliten av jobb i det siste, så da kjører OG henter han meg på jobb.

- Magen min begynner å bli litt større og han sier hver dag at jeg er så fin og stryker på magen min. Det hjelper meg veldig, siden jeg syntes det var litt ekkelt å få stor mage.

- Han ønsket seg jordmorstetoskop slik at han kan ligge og høre på babyen

- Spør meg hver dag om jeg har det bra. Sier til meg at han synes jeg har vært utrolig tålmodig at at jeg er superflink gravid:)

- Hvis jeg er våken om natta og tar hånda hans begynner tommelen hans å stryke meg selv om han sover.

- Han smyger seg inntil meg i søvne for å kose litt:)

- Sender meg meldinger på jobb om at han gleder seg til å komme og hente meg, gleder seg til å dra på tur med meg osv.

Han er virkelig verdens beste mann. Jeg er så heldig som giftet meg med han! Jeg er sur og gretten på jobb, men når jeg ser han vente på meg i bilen glemmer jeg all dritten og er blid resten av dagen. Tenk så heldig jeg er:) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare hive meg på denne:)..

Er så herlig å høre at det er andre som har verdens snilleste mann også.. Det varmer å høre om det, da vi så alt for ofte får kun høre om det negative om den andre halvparten.

Mamma har lært meg at INGEN er perfekte, men at man skal lære seg å få frem og se det gode i hverandre og fokusere på det. Det har hjulpet meg, for nå har jeg og verdens beste og snilleste mann, som virkelig har hjulpet meg gjennom dette svangerskapet, (vi har hatt vår del av komplikasjoner kan enn si)..

Kos dere videre i svangerskapet og lykke til:-)

Skrevet

Kjæresten min er helt unik han!

- Lager akktid matpakke til meg på jobb :-)

- Kjører meg på jobb HVER dag, kl 0745

(Han har fri på dagen han , så han kan sove lengre..men nei )

-Henter meg hver dag!

-Kommer hjem til strøkent hus, always:)

-Legger seg samtidig som meg .. Og jeg får turne & gnu , og uffe meg i senga så mye som overhodet nødvendig for meg.. mens han smiler , og pjusker ryggen min:)

-Når jeg er oppe å tisser på natta å kommer å legger meg igjen, begynner han automatisk å styke på meg i søvne...:)

-Ser HVER episode av Jordmødrene med meg , og gråter en skvett

(han sitter helt inntil meg , å holder rundt meg heeele programet)

-Sier hver morgen , på en troverdigmåte : Så fin du var i dag da!

-Kjører meg på en hver kontroll , jordmortime , UL , osv :)

-Hver morgen , stryker han over magen min :)

Og med tanke på at jeg er et sant mareritt innimellom er det ikke noe tvil , at kjæresten min er Supermannkjæresten :)

Skrevet

Så utrolig digg! Høres ut som min mann også.... og så deilig å få ett sånt innlegg her. Mange sliter med diverse i forholdet, så det er godt å høre om noen som får det til å funke!

Skrevet

Jeg vil også skryte litt over kjæresten min!!:)

Først av alt, han solgte huset sitt og flyttet 80mil bort fra familie og venner for å bo sammen med meg :)

Han stryker over magen og prater med den hver eneste dag. Han sier alltid hvor fin jeg ser ut med den voksende magen, og hvor stolt han er :)

Han lager verdens beste middager!

Han pendler nesten en time til jobben i arbeidsperioder, når han egentlig skal bo på brakke, for å være mer hjemme med meg, og ta husarbeid når jeg har vondt i ryggen.

Han stryker på meg i søvne og sier maange ganger per dag at han elsker meg..

Jeg er så utrolig heldig som har denne mannen :)

Skrevet

Slenger meg på denne; det fortjener min kjære virkelig:

- hver gang jeg står opp midt på natten, så sier han (høyt - han snakker veldig høyt når han snakker i søvne..hehh..); jeg elsker deg! Du er søt! El. lignende. (varierer, men det kommer allltid ett eller annet søtt ut av den sovende mannen min)

- Han har handlet inn ti (!!!)cdér med klassisk musikk fordi han hadde hørt at det var beroligende for baby

- Han leser et eventyr for magen min hver kveld :D

- Han LIDER seg gjennom "jordmødrene" for han synes det er helt forferdelig å se selve fødslene...men han blir sittende likevel, gjemt bak en pute :)

- Han synes det er så stas å være med på jm-kontroller, fordi han føler seg så viktig, så derfor gleder han seg leeenge i forveien til å si på jobben at "jeg kommer litt sent imorgen, for vi skal på kontroll.." (det gjør han veeeldig stolt!)

- Han har lest både "BarniMagen" og "Barnet Mitt" - begge bøkene kjøpte han inn da vi ble prøvere :)

- Han kan alle baby-klær-størrelsene utenat, og kan finne på å si sånn "vi må kjøpe gaskluter, for de er så myke mot huden til baby" Når han skjønner hvor femi det høres ut, rødmer han kledelig, og smiler søtt.

- Han holder ut med meg og mine underlige humørsvingninger

- Og fordi jeg akkurat nå fikk følgende melding: "Hei pus! Jeg vil bare sende deg en melding og ønske deg en god dag! Vit at jeg elsker deg!" Sånne påminnelser er uvurderlige! :D

Elsker deg puuus...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...