Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Kjøpte en Fur Real katt til mini forrige jul til 699,- Den er kjempefin, mjauer og freser og beveger seg. Ser nesten levende ut. Men i dag oppdaget jeg at min har klart å brekke benet hans..Han er så glad i den katten..Ligger ved siden av han hver kveld i sengen...Jaja er da sånt som skjer, men dumt alikevel :/
Libido- Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 699,- og da gitt. Du får ringe dyrlegen.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Kan ikke du la være å svare på innleggene mine er du grei? Orker ikke de kvasse drittkommentarene dine som du alltid slenger. Stakkars deg du må ha det jævlig med deg selv.
Libido- Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg gjør ikke allitd det skjønner du, svarer deg seriøst mange ganger også. Kanskje du henger deg litt for mye opp i det negative? =)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Det er isåfall lett. Du er jo alltid negativ =) Må være fælt å være slik! Så sur og gretten om morgningen..Hjelpes
Libido- Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Artig du. Ja er sikkert fælt å være slik for dem som er det. Kan desverre ikke hjelpe deg med det spørsmålet, da jeg ikke er en negativ person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå