Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hvorfor blir det et tykt hvitt/grønnt lag på tunga til gutten min? Er det bare pga av mme,eller er det som med oss voksne at han er syk? Vi får jo et hvitt lag på tunga om vi har en infeksjon i kroppen. både jeg og gubben er skikkelig forkjøla.. og lillegutt nyser litt. ikke noe feber.
Chiabatta Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Det er nok trøske - altså soppinfeksjon. Dypp en q-tips i farris som du gnir med på tunga etter hvert måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå