petrus Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Da jeg har vært i veldig dårlig form hele dagen og ble værre utover dagen, med murringer i ryggen o g lysken som kom takvis.. frøs og hadde nesten forkjølelsessymptomer som vondt i kroppen og stiv i skudrene... Ble undersøkt, litt høyere blodtrykk enn vanlig, 130/70, til vanlig har jeg hatt 115/60 + at fosterlyden var endel høyere enn vanlig 160.. Hadde ingen åpning, men legen kjente hodet og kunne dytte det litt opp så festet var h*n ikke.. Er 2.gangsfødene så det er vel ikke noe unormalt... Har sovet OK i natt får jeg si,når jeg var på wc her til morgene så var det endel slim som var kremfarget syntes jeg, ingen blod.. kan det være slimproppen? Er i uke 37,1 i dag...
Luna** Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg er ingen expert, men det kan vel være proppen. Kanskje noe mer er på gang nå? Lykke til videre!
petrus Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Det håper jeg. Hadde ikke noe "normalt" fødselesforløp sist heller.. Ingen slimpropp som gikk eller vann som gikk... ble satt igang på sykehuset etter ett døgn da... Så alt ligner på dette nå også.. Er hvertfall veldig klar til å føde...
petrus Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Nå er formen litt bedre bortsett fra at jeg har problemer med å sitte pga smerter i korsryggen og setet... Håper flere deler erfaringer eller gir noen gode råd.... Så da dytter jeg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå