Mathias september Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg er 10 dager på overtid nå og skal inn til overtidstime på sykehuset på mandag. Jeg håper han kommer før det da jeg er litt småengstelig for å bli satt igang. Har ei venninne som fødte for noen måneder siden og hun ble satt i gang 14 dager på overtid. Hun fikk sammenhengende rier i over 12 timer...ingen pauser imellom og epiduralen virket ikke. Det var vist helt grusomt...... Trenger derfor å høre at det er noen som har opplevd det motsatte....at å bli satt igang kan gå bra for seg....
mams-til3 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 jeg ble satt igang med førstemann pga sv.skapsforgifting.riene blir ofte mer intense enn vanlig,men ikke nødvenigvis en verre fødsel.jeg ble satt igang på førmiddagen og på kvelden kl 19 ble han født.jeg fikk ikke noen skrekkopplevelse av den grunn.fødte året etter på normalt vis.dette gikk mye kjappere,men vil ikke si smertene var mindre.en fødsel er ikke en smertefri opplevelse uansett...desverre:) ønsker deg masse lykke til!!!ut må det som har kommet inn uansett:)
Kristin* Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg ble satt igang 11 dager over termin sist. Tok ganske lang tid ( han er født på 13. dag overtid) Men riene var ikke sammenhengende! Jeg sov mellom de, og epiduralen virket som bare det :-) Jeg hadde en fin fødsel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå