Gå til innhold

20.09.07 DEN STORE TESTEDAGEN:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada da var dagen her dere , og jeg våknet klokken 5 i dag tidlig og måtte sååånn på do. Tisset i en kopp som jeg satte ut på kjøleboden og gikk og la meg igjen, MEN sovnet aldri bare lå å tenkte på at jeg skulle teste.. Så da gjorde jeg det, og den va positiv den:) men clearblue test. Trodde det ikke så tok en digital Eggløsnings test (CB)som jeg hadde igjen, å den slo ut positiv den også... har to quickrespons liggende også men venter noen dager med og prøve de..

Jeg er sååå glad,nå kan jeg bare glemme legge meg igjen.. Mannen er på jobb, vil ikke fortele det på tlf så jeg må vente til klokken 9 ikveld og det virker så en EVIGHET TIL!!

Kjøpte for flere dager siden et slikt sjokolade kort på blomsterbutikken der det står TIL VERDENS BESTE PAPPA på. som jeg tenkte pakke inn og gi i kveld uten å si noe:) Se hvilke utrykk han får.

Jeg er sååå glad dere, Men er det ikke typsik at man begynner tenke ...hva vist osv. Redd siste mens kunne vert en spontanabort og derfor jeg tester positiv, selv om jeg testet negativ før mensen sist.. redd jeg skal vere uheldig ogmiste osv.. MEN JEG VIL IKKE TENKE SLIK. BARE VERE GLAD OG NYTE DET.

Men etter å lese her så virker de som om mange flere en det jeg trodde faktisk er uheldige og mister.

JEG KRYSSER IVERTFALL ALT JEG HAR FOR DERE ALLE SOM SKAL TESTE I DAG:) *BABYSTØV* Unner dere alle bli gravide:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg skal ikke teste før i morgen, men må allikevel si gratulerer sååå mye!!!!:) Lykke til med svangerskapet og kos deg med den voksende magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...