♥maxen min♥ Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Må det være øyekatarr når han har masse puss i øyet? Vært litt varm i natt, men ikke høy feber. Ce skal ta bilde i barnehagen i dag, og er jo første gang så vil så gjerne at han skal få være med..
silhah og emilie Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 høres ut som øyekatar ja..tror ikke bhg setter pris på at han kommer hvis han har det..dra til legen du:)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Du kan jo ringe bhg og spørre om når de tar bilder. Kanskje han får lov til å komme bare for fotograferingen i dag? Høres ut som øyekatarr ja, og du vil få noe av legen for det. Tror du da må holde han hjemme i 24 timer etter å ha dryppet øyene. Drypp begge, da slipper du å få det i det andre øyet i morgen og må holde han hjemme enda en dag..
Fredpåjord Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 jeg lurer på om ikke endel barnehager sier at så lenge behandlingen er startet,så er det greit.. kanskje du kan ringe legen, få en tlf-resept og så snike ham med på bildet likevel, trist å ikke få være med på akkurat det, da. Men det er vel værre om han var varm i natt, da kan du vel kanskje ikke sende ham..
♥maxen min♥ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 Han fikk være med på bildene og de blir kjempe fine!!! Virket helt bra igjen noen timer, ikke rød en gang, så plutselig så han ingenting på øynene stakars liten. Har fått dråper og sovnet som en stein 1 time før vanlig leggetid, sovnet sittende på fanget mitt da jeg tok av han jakken stakars.Håper han får sove gost i natt! Vanskelig å treffe m dråpene selv om han sover, liker ikke at noen piller på øynene, skjønner ejg godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå