Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Det er ny rekord! Kanskje det stemmer det mange sier at det skjer mye når de bikker 3 mnd... Han har fått pupp nå, og sovnet med engang igjen. Verre med meg... Ikke vant til å sove så mye:-)
Slettes Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Oi, du er virkelig heldig assa.. Her sover poden også hele natta, men da kun med puppen i munnen som smokk og det er kun det som hjelper for han.. Verre er det for meg som gjerne vil ha ham i egen seng snart, han er straks fem mnd.. Han spiser vel ikke særlig om natta, men får nok i seg noen skvetter om han er tørst.. Det skal sies at han sover fint fra 19-01..
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Da er vi alt to som har fått sove mere enn vanlig :-) Her sov han fra 20 til 24.15, skulle ha mat og så sov han til 6.55. Jeg sov altså 6 timer i strekk (mannens vekkerklokka kom 6.30...) Deilig det ja - og uvant. Mine pupper likte det ikke helt :-/
Fia tobarnsmor Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg som skrev i natt, ikke meningen å være anonym. Han sov jammen helt til 07.30 også! Utrolig deilig. Men puppene mine kjente det også ja:-) Krysser fingre, tær og alt jeg har for at dette skal fortsette!!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Her sov han til 8.45!!! Helt utrolig. Vi som ellers stod opp i 7-tida... Jeg krysser også alt jeg har for at det fortsetter slik. En blir et nytt menneske med nok søvn. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå