Gå til innhold

Flere som ikke får sove i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 37 og 22 dager igjen til termin 12. oktober. Har store problemer med ligge-stilling og nattesøvn for tiden. Det eneste jeg vil er jo å få sove. Kjeder meg gjennom dagene. I dag har jeg hatt ekstremt mye vonde kynnere og murringer.... Men skjer ikke noe utover det....

Godt at vi har denne siden, så får tiden til å gå litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke meningen at jeg skulle signere med anonym....

Skrevet

He he, akkurat som om det var skrevet om meg da :)

37+6 i dag, masse onde kynnere og sterke mensmurringer i dag også.. får heller ikke sove jeg..

Skrevet

huuuff -ikke jeg heller...=(( masse vonde murringer i magen her å...har termin om 13 dager så d er vel å forvente ;o) finner ingen ok stilling å klarer ikke å bestemme meg for hvorvidt jeg er sulten eller ei ;o) syyyte...;o)

Skrevet

Har du vært lenge plaget med kynnere og mensmurringer? Jeg har hatt mye av det den siste måneden... Håper myten om en enklere fødsel stemmer.... Søsteren min hadde det slik som meg... Begge fødslene hennes varte i 1 1/2 til 2 timer.... Ønsker virkelig at det ligger i familene.. hehe.... Ikke har hun sydd et eneste sting heller.... Samme med moren min......

Skrevet

hei leileileiLEI

Sulten ja... der har du en annen ting... For en tre, fire dager siden eksploderte matlysten... Nå er jeg i tillegg konstant sulten, eller har lyst på noe.... Når jeg da spiser, får jeg enda mere kynnere.... Skal ikke være greit dette.....

Skrevet

hei,her er ei til som ikkje får sove.jeg våknet av en enorm halsbrann,den vil ikkje forsvinne.jeg er i uke 36 nå.

Skrevet

Har faktisk kjent kynnere mer enn godt siden uke 20 omtrent, ble delvis sykemeldt på grunn av det.. men i dag har det vært ganske ekstremt, STERKE mensmurringer som varer opp til 10 minutter, og nå begynte jeg å kjenne det i ryggen og.. men har ikke større håp på at noe er i gang, venter mitt første så er mest innstilt på overtid og lang fødsel.. dette blir lange uker..

skal til kontroll i morgen, lurer på hva legen sier.. er det vanlig å sjekke om livmorhals er moden nå på denne tiden, eller pleier man ikke å gjøre det før godt på overtid? har lest her så mange ganger om folk som fikk beskjed av lege / jordmor at det ikke blir noe på 1-2 uker . hvordan vet de det om de ikke sjekker modenhet ?

Skrevet

Hei lille 75

Kan krysse av på den også.... :)

Tar du noe for det?

Skrevet

hørte at Link tabletter skal hjelpe godt .. har ikke prøvd selv, trengte ikke, heldigvis

Skrevet

Det som virkelig er effektivt som selges på apoteket, kan vi jo selvsagt ikke bruke, når vi er gravide.... Jeg har brukt noen enkle tyggetabeletter. Men kan ikke si at det funker så enormt bra.....

Skrevet

hei.jeg bruker å ta flytene garviskon,melk og mandler.men nå var det plutselig ingenting som hjelper.har ikkje spist noe spesiel mat i dag heller...

Skrevet

Nå har jeg bra lyst til å legge meg, men jeg vet at det ikke er noe poeng... Ligger bare å vrir meg i de to stillingene som jeg kan ligge i.... Når klokken nærmer seg seks, da sover jeg som en sten utover morgenen... Takk og pris for at jeg er sykemeldt, hvis ikke hadde jeg vært helt zombie på jobb... Ikke misforstå meg, skulle mye heller ha vært "frisk" å gå på jobb, enn sykemeldt... Men når situasjonen først er slik den er, så er det ihvertfall godt at man ikke må opp tidlig på jobb...

Fra fredag har jeg fødselspermisjon.... Så dagene smyger seg ihvertfall avgårde... Håper jeg får før terminen for nå er jeg bra lei....Har vært 100 % sykemeldt de siste 6 ukene... Og jeg tror det har vært de lengste ukene i mitt liv.... Jeg havnet på sykehuset med rier og de måtte stoppe fødselen med drypp i uke 32, derfor sykemeldt siden da.

Skrevet

får ikke sove på morningen heller jeg, så jeg har bare gitt opp aldeles ;o) ser ut som en utslitt zombie for tiden...glemmer alt jeg skal gjøre og har absolutt null overskudd...morro ;o) neppe...

stoppe fødseln??? har jeg aldri hørt om...men klart, uke 32 var vel litt vel tidlig å føde.. er alt bra nå da?? =)

Skrevet

Ja jeg ble satt på drypp for å stoppe fødselen.... Jeg hadde en infeksjon i kroppen som satte igang det hele... Jeg lå på sykehuset i 5 dager... Fikk lungemodnings-sprøyte til babyen i tilfelle det ble fødsel. Ja alt er bra nå, jeg sliter som sagt med masse kynnere og murringer.... Var sikker på at jeg ikke kom til å gå så lenge etter at jeg kom ut av sykehuset... Men nå er det jo snart 6 uker siden... Har vært flink å ruge.... :) Men siden jeg hadde den opplevelsen så har jeg vært forbredt på fødsel siden da... Så derfor syns jeg ukene går sinnysykt treigt.... Men skal uansett være veldig glad for at babyen har fått bli i magen så lenge som den har.... Hadde ikke vært litt trist å måtte ha babyen liggende på sykehuset i flere uker...

Skrevet

d GÅR sinnsykt tregt...jeg fant ut jeg var gravi i januar...å dette har hittil vært d lengste året i mitt liv !!

japp tror d er greiest at de er der inne de 40 ukene de skal... kjedlig bare..;o) alt bare ble helt annerledes enn hva d sku, her i gården.. plutselig satt jeg her alene, typen fant ut at "detta vakke han klar for" -selv om d faktisk var han som "trumfa gjennom" å beholde barnet- så jeg er litt "ute" på en måte... ble plutselig veldig mye å tenke på..;o)

Skrevet

ikke misforstå meg...jeg elsker allerede ungen min =)) ville aldri valgt den vekk =))

huff...jeg blir en bitter gammel dame en dag ;o)

skal gå heeelt fint detta :o) bare litt irriterende å tenke på ham noen ganger ;o)

shit ass...hvor lenge kan man egentlig gå med sånne murringer i magen da, uten at d starter noe??? d er jo vooondt jo!!!!

Skrevet

Uff stakkar deg da..... Jeg har en vennine som opplevde det samme.... Hun følte seg ikke klar og ville ta abort, men typen var imot abort og overtalte henne til å beholde barnet... Så gikk det en liten stund... akkurat nok tid til at det var forsent å ta abort... Så dumpet han henne...

Den store trøsten din er at du kommer til å være den lykkeligste når babyen kommer.... Da kommer du til være så glad for den avgjørelsen du tok med å beholde barnet... Heldigvis så er det jo slik i samfunnet nå at alenemødre får god hjelp økonomisk.... Så dette klarer du kjempefint... Skjønner at det er trist å ikke ha noen å dele graviditeten med.... Men det kan jo hende at han får en annen oppfatning når babyen kommer....???

Skrevet

jada d går jo egentlig veldig bra :o) han viste seg å være helt annerledes enn hva jeg trodde da vi ble sammen lissom -dette har gått veeeldig fort- så d hadde helt klart ikke vart likevel.

syns d er uansvarlig og utrolig lite gjennomtenkt fra hannes side.han er lissom bikka 30 å vel så d er...kan ikke skylde på aldern, heller ;o) d er mest d som "plager" meg. han er beint frem fullstendig egoistisk ! aaargh...mannfolk....;o)

japp de fleste av vennenne mine har barn, mange alene, så jeg kvier meg ikke for d på noen måte. er første barnet mitt da, så er vel normalt å være litt engstlig =) tenk, for et ansvar!!! ;o)

men jeg gleder meg maaax...går å shopper babyklær å steller i stand barnerommet :o) snaaart ferdig nå :o) kjempekos :o)

Skrevet

Nå skal jeg faktisk prøve å legge meg.. Hadde vært utrolig deilig å få sove litt nå....

Eneste trøsten vi har, er at dette ikke er evigvarende.... Om ca 35 dager er nok fødselen overstått uansett..... Da er det andre grunner til at vi kansje ligger søvnløs om natten.... Men det blir en helt ny opplevelse som jeg gleder meg veldig til.......

Godnatt alle sammen... Ønsker dere alle en god natt søvn om det ikke blir i dag, så kanskje i morgen natt....

Skrevet

natta:o)

Skrevet

leileileiLEI

Det kan jo som sagt hende at han forandrer seg totalt når barnet kommer.... Han kan få et helt nytt syn på det å ta ansvar, og stille opp for det å barnet.... La oss bare håpe på det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...